2015. augusztus 17., hétfő

Kérdezz - felelek

Na, ez is meglett. Tényleg sajnálom, hogy ennyit késtem vele...
A válaszaitok nekem nagyon tetszettek, a kérdéseitek pedig hihetetlenek. Némelyikre kimondottan nehéz válaszolni. Na de akkor lássuk!



S.L.Lisa kérdezi:
Van olyan az írásban, ami ihletet ad? Vagy minden jön magától, és nem kellenek "eszközök"?

Van, mégpedig a zene. Már van egy olyan lejátszási listám a telefonomon, hogy "Második esély írjál már". Ezt akkor hallgatom, ha már nagyon ideje lenne elkezdeni az új részt. Egyébként ihlet téren nincs gondom, ha eleget gondolkodok, megjön és kész. Másra nincs szükségem.

Ginny H. kérdezteti:
Mióta írsz? Ez az első blogod, vagy volt már?

Nem, nem ez az első blogom. Mint történetes blog, ez már az ötödik, de ott vagyok egy design blogon is, meg abból is volt sajátom. Körülbelül három éve kezdtem el írni, de akkor még nem gondoltam olyan komolyan. Ezek közül eddig egy volt, amit ténylegesen végig is vittem, egy hónapja fejeztem be, ez egy Harry Potter fanfiction volt. Igazából ez a második olyan történetem, ami nem ff, és nem is szándékozok többet elkezdeni, mert úgy érzem, elég volt. Arra is gondoltam, hogy ha minden jelenlegi sztorimnak vége, akkor felhagyok a blog írással, és maradok ott, hogy magamnak írogatok szórakozásképpen.

Lina Sodler volt a következő, aki azt kérte, hogy válaszoljam meg a saját kérdéseimet... Hát legyen, de feladtad a leckét :D Megkérdezni könnyebb volt, mint megválaszolni :D 

1. Film vagy könyv? 
 Abszolút hangulatfüggő. Mindkettő másért jó, a könyv az én fantáziámra van bízva és tovább elvagyok vele. Viszont ha fáradt vagyok, és csak ki akarok kapcsolni, vagy épp rám tör a depi, akkor inkább megnézek egy filmet. De van, hogy amikor a film a könyvből készül, akkor a kettő egészíti ki egymást.
 2. Szerinted van fiú-lány barátság?
Van. Szerintem ez egyértelmű, nekem több fiú barátom is van, és sokkal rendesebbek voltak velem, mint eddig bármelyik lány osztálytársam. A szerelem egy egész más érzés, és az igazi barátság nem fog átcsapni. 
3. Milyen történeteket olvasol/nézel legszívesebben?
Fantasy minden mennyiségben, nézni még vígjáték, ritkán kosztümös film :D 
4. Romantika vagy akció? 
Akció, néha romantika, néha a kettő együtt. Bár az utóbbi a jellemző. Mindkettő tud önmagában unalmas lenni. 
5. Melyik a kedvenc fantasy műved, ha van ilyen? (pl. Harry Potter, Gyűrűk Ura, Trónok harca, Twilight - ezt én utálom, de biztos van, aki szereti... :D - Marvel, Éhezők viadala, stb.) 
Hatalmas Gyűrűk Ura és Harry Potter rajongó vagyok. De egyébként szeretem az Éhezők viadalát is, meg a Karib-tenger kalózait. Ez utóbbiért mostanában kezdtem el úgy rajongani, és színészek miatt néztem meg. Aztán megtetszett. :3

Letty Sewel kérdezi:
Honnan jött ez a történet? Volt valami, ami hatott rád, vagy csak úgy kiugrott a fejedből?

Letty, vicces lehet, de egy álom az alapja, egy különösen részletes és hosszúnak tűnő álom. Valahogy megragadott, és elgondolkoztam rajta, hogy mit lehet kihozni belőle. Akkor jöttem rá, hogy nekem inkább fantasy történetet kellene írni, mert azt jobban élvezem, és több az ötlet és a lehetőség. Néhány szempontból nehezebb is, mint a valódi világban játszódó sztori, de én meg azzal nem tudok mit kezdeni.

Katniss Everdeen (aki egyébként, mint látom, hatalmas Éhezők viadala rajongó) azt kérdezi, hogy:
Olvastad a Five című könyvet?

Nem, nem olvastam. Én olyan olvasó vagyok, akit megragad egy könyv sorozat/trilógia, és utána elolvassa minimum ötször, de inkább többször. Jó kis szokás, mert nem kerül sokba :D Bár kiszekálnak érte a világból, de ez van.

Bella Hearly szeretné tudni:
Te miért nem szereted az Alkonyatot, és olvastad-e a könyvet? 

A könyvet nem olvastam, és ki van zárva, hogy elolvassam, mert szerintem belehalnék :D. Komolyra fordítva a szót, azért utálom, mert nem szól semmiről, film készítésileg egy nulla, felháborítóak az üzenetei, Bella a legellenszenvesebb ember, akit valaha láttam, és elbutítja a tiniket. Kíméletlen voltam, de ezt gondolom, sajnálom.

És végül megérkezett a legnehezebb kérdés, amit nekem fel lehet tenni:

Ki a kedvenc színészed, és miért? 

Na most ez azért nehéz kérdés, mert képtelen vagyok választani. Egyszerűen nem tudok. Én ilyen "színész-mániás" vagyok, ha van ilyen kifejezés, és képes vagyok lázba jönni, és órákat áradozni, ha felhoznak egyet azok közül, akiket kedvelek. De azért hogy ne maradj válasz nélkül felsorolok párat, akik nálam az első helyért versenyeznek :D
Alan Rickhman, mert szinte a nulláról indult, de hitetlen karriert épített, és szerepeiben tudom utálni meg szeretni is.
Gary Oldman, aki igazán kaphatna már egy Oscart, mert megérdemli, de mégse veszik észre :D Mert hát hihetetlen jól játszik.
Helena Bonham Carter, mert ugyanúgy tud lenni egy részeges orvos, mint egy nagyon kedves nő és egy elmebeteg gyilkos. Hihetetlen, amit csinál.
Aztán Robert Downey Jr. Ő az az ember, akire úgy is felnézek, hogy drogozott, és komoly gondjai vannak az alkohollal, mert egy nagyon intelligens ember, csak a hülyék vakok észrevenni. Meg mert nagyon jó az személyisége.
Cate Blanchett, néha mint gonosz boszorkány, néha mint a Lóthlorien úrnője. Csodás alakítások.
Robin Williams. Nagyon szíven ütött a halála, fantasztikusan játszott, imádtam a filmjeit.
Johhny Depp, ki ne szeretné. Meg se kell szólalni, az arckifejezéseivel és a testbeszédével többet mond mindennél. Imádom.
Viggo Mortensen, mert ugye miért ne. Imásom a játékát, és amennyit tudok róla, abból az jön le, hogy nagyon jó ember.
Emma Thompson. Igazi angol színésznő, és imádom az angolokat, nem véletlenül tanulok két tanítási nyelvű suliban, szeretnék kiköltözni. A kosztümös filmek legjobb karaktere.
Hugh Grant, az öniróniájával, meg a szuper filmjeivel. Szinte minden filmjét szeretem.
Liv Tyler, mert csak. Egyszerűen szeretem, na. 
Orlando Bloom, mert meg ne kérdőjelezze valaki, hogy jól játszik. Mellesleg szinte soha nem kell neki kaszkadőr, és mint Will Turner és Legolas abszolút kedvenc. Mert kell a szőke herceg fehér lovon, és ezzel kikergetem a barátnőmet a világból is :D
De szeretem Emma Watson, Daniel Radcliffe és Rupert Grint hármasát, mert jó volt nézni, hogy mi lesz belőlük, nagyon szeretem Sir Ian McKellent és Christopher Leet, aki aztán egy percig sem unatkozhatott, és még száz mást :D Többet nem írok, mert szerintem már most unjátok :D

Ezek voltak a válaszaim, imádtam a kérdéseiteket, jól elszórakoztam velük. Ha valaki kedvet kapott a kérdezésre, akkor itt még megteheti, legfeljebb hozzászólásban válaszolok, ha nem jön össze egy bejegyzésre-való kupac ;)
Giger 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése